Huis aan huis reclame
Hebben jullie vandaag van “Nederland Isoleert” ook een brief in de bus gekregen? Wij zijn als Bazelbuurt allang bezig met isolerende maatregelen. Willen jullie meedoen? Via deze pagina staat hoe: Bazelbuurt energie
Hebben jullie vandaag van “Nederland Isoleert” ook een brief in de bus gekregen? Wij zijn als Bazelbuurt allang bezig met isolerende maatregelen. Willen jullie meedoen? Via deze pagina staat hoe: Bazelbuurt energie
Geef een reactie
Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.