Huis aan huis reclame
Hebben jullie vandaag van “Nederland Isoleert” ook een brief in de bus gekregen? Wij zijn als Bazelbuurt allang bezig met isolerende maatregelen. Willen jullie meedoen? Via deze pagina staat hoe: Bazelbuurt energie
Hebben jullie vandaag van “Nederland Isoleert” ook een brief in de bus gekregen? Wij zijn als Bazelbuurt allang bezig met isolerende maatregelen. Willen jullie meedoen? Via deze pagina staat hoe: Bazelbuurt energie
Bewoners in / rond de Wormserstraat Rotterdam, 19 november 2015 Verslag bijeenkomst grondwaterproblematiek Wormserstraat Beste bewoner, Dinsdagavond 27 oktober j.l. heeft het overleg tussen bewoners van en rond de Wormserstraat met de gemeente plaatsgevonden. De gemeente heeft toelichting gegeven op …
Maandag zijn de eerste 3 zonnepanelen geplaatst door de firma Zonnepanelen Vlaardingen . Met het zonnige weer van nu, zal de meter vast hard terug draaien… Veel gebruiksplezier ermee.
In het Palet, Duikerstraat 29, Rotterdam, is dinsdag 30 juni van 19.00 tot 20.30 de mogelijkheid voor de omwonenden om te gaan kijken naar het inrichtingsplan van de Springerstraat. Op 15 juli 2014 heeft de gemeente een inloopavond georganiseerd om …